CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 12, 2010

berjagung2 sementara menunggu padi masak.

berjagung2 sementara menunggu padi masak.
blogging sementara tunggu gambar di facebook selesai diupload.
that's my point actually..
HAHAHA :D

apa mau cakap ??
hmmm..

tadi bangun pukul lima..
tengok phone, 7 messages !
heee...
pasto pukul 8 turun bawah..
pegi beli kuih,
*adik aku nak donat dan karipap
then jumpa alia dan dina yang segar bugar (nak gi exercise kot)
tapi aku ?
berbaju tidur dan bermuka bangun tidur,
wahahaha !!
lpas beli kuih,
aku makan biskut marie cicah susu.
pasto kemas bilik,
sapu ruang tamu,
buang sampah,
sapu kaki lima..

dan online..
dah 3 jam kot aku depan pc neh..
aku peduli apa ?
hahaha :DD
mak aku kata hari tu, "kau nak main internet, tnggu abis PMR dulu"
jadi janji harus ditepati.
noktah.
XD

0 comments: