CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 13, 2011

kekecewaan

aku frust.
kecewa.
tapi bukan hal BERCINTA okay..

my mum said kalau ayah aku naik pangkat, aku pindah shah alam..
result dis june..
so...


:'(



lepas berbulan2 tak ungkit nak pindah shah alam, sekarang hampir setiap hari perkataan tu keluar dari mulut mak aku.
WHY?
KENAPA?

aku takmau pindah.

aku ada segala-galanya di sini..
keluarga..
sekolah yg hebat..
cekgu2 best..
kawan2..
org yg menyayangi aku..
aku ada nama kat sini..
ada prestasi ada reputasi..
ada jawatan..
ada kenangan2..
takan aku nak tinggalkan semua tu ?
untuk perkara yg belum tentu dan tak mungkin aku dpt SEMUA tu kat tempat baru..

dan sekali lagi aku merasa kekecewaan yg satu masa dulu pernah aku rasa..
yg membuatkan aku ilang semangat lagi..
dah takde semangat untuk belajar..
apa guna belajar elok2 tp akhirnya pindah ?
penat2 bina nama kat sini,
apa yg aku akan dpt kat tempat baru ?
NOTHING.
ingat senang ke nak bina nama lagi ?
because everything starts here..
ingat senang ke nak dpt jawatan ?
nak get along lagi..

haish..
:(

aku takmau pindah :(

seriously i dont want to..

bila pikirkan keadaan inilah yg boleh buat aku tak lalu makan dan ilang feel nak belajar..
dan menangis..
dan menangis..
dan menangis.............
:(

0 comments: